目前日期文章:200904 (33)

瀏覽方式: 標題列表 簡短摘要
  • Apr 30 Thu 2009 13:48
  • argh..

its end of April...

yes, april gonna poof ! in my history.. lol ~ welcoming may...

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

another post (:

幽默是金牛的天赋

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

copied this from our 2006's chchs f5 students forum....

as stated in title... all bout taurus ! since im taurus ? heheh ....

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

  • 這是一篇加密文章,請輸入密碼
  • 密碼提示:our pw ;x
  • 請輸入密碼:

im.... no longer 1 _ .... haiz.. start with 2 le... anw, thanks fer all the spamming sms in my both hp's inbox.. love it lots ! <3 hehehe...

few frens celebrated with me.. woohoo ~ thx fer the lovely cake fer my mom... its super nice ! xD shall just upload the photos.. too lazy to type.. hehe ! here it goes..

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

just random ss.... =x

 

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

ok, since im goin off to bed.. a short update after so long....

this post is especially fer NiNi aka Enny aka EnEn aka Fishball... xD 

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

some random screenies... bout previous post.. since i've said i'll update =x      

here it goes....

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

haha !! im leveled...

after 2 days of chionging... finally im from level 49 till 51.... world star now !! woohoo...

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

  • Apr 25 Sat 2009 00:04
  • ^_^

done nothing to do.. basically, chiong !! lolol ~

40k today.. i neva expect that much.. tot can go to 90% will be fine...

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

  • Apr 24 Fri 2009 01:12
  • -.-

nothing much to update...

somehow..

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

im here.. after the long long journey from kl to penang... home sweet home.. a short break fer me anw.. nothing much.. still need to prac piano haha !!

well, miss all of my frens... even tho its just a short break.. a week ?! my gawd ...

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

yes !! im back.. hehehehe !! well, mixed mood.. why why ? anger + happy... lol ~ SO FUN...

well.. today really FUN.. yes yes !! its woohoo !! woke up kinda late today, as i din set alarm.. but was waken up by a sms.... ._. but but... i sleep after reply.. ~ lol .. too tired after so many days of sleepless night.. so, celebration ? yes, sorta... we planned to go redbox today, @ gardens..

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

basically, what we've done after world music exam.. also LAST EXAM PAPER fer sem 1 !!... woohoo!! u guys roxx.. heheheeh !! improvisation rite ? we cool rite ? lol ~ jkjk..

 

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

a late update.. !! exam finally over.. its like... finally... woohoo !! yet.. im not free.. lol ~ suppose to have holiday, but im not... so, dun ever think of disturb me lol ~ jkjk ;x

wher shall i start from ? i have no idea anyway.. i cant remember what the exact date fer each of the photos... lets see..

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

before continuing of anything.. lets share something..

woohoo ~ its again.. world music online lecture... wth is that rite ? why cant we just learn in cls.. lol ~ anw anw.. its FUN xD know why ? u'll know by then.. cuz lecturer is.. mad ? hehehehe .. okays for those who not interested or not free to read, kindly just SKIP THIS... its pretty.... just bout nonsense basically... dun gv a damn bout it tho.. hehehe ~ i shall copy and paste the "fun" part only.. as fer the proper discussion etc, i shall skip... lets begin... (p/s: and im too lazy to edit, lmao ;x )

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

  • Apr 19 Sun 2009 12:09
  • .....

....

feel like update...

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

saturday..

a normal saturday ? since monday is world music exam.. gahh !! wth is that ?

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

finally, almost all over... left world music !!

today malaysian music was ok.. haha !! should can get distinction ba.. hopefully.. anyway over !! dun care bout it anymore

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

  • Apr 16 Thu 2009 23:05
  • wowo ~

yes yes !! sem1 nearly come to an end.... its its OVER ?! hahaha.....

well, 2 more left... malaysian music & world music !!

xHyex 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

1 2